2013. július 25., csütörtök

Schwechat flea market

Vasárnap Bécsbe látogattunk a Schwechat-i bolhapiacra, mert még soha nem voltunk és a hallottak alapján nagyon jó hely. Nos, nem volt rossz, de szerintem az Eisenstadt-i a legjobb bolhapiac az eddigi felfedezéseink közül (elég sok piacot láttunk már Bunrgenlandban és Niederösterreich-ban). A kínálattal bizonyára nem engem céloztak meg, ugyanis mindössze másfél eurót költöttem, az utolsó képeken láthatjátok, miket vettem. Mindenesetre kirándulásnak jó volt, legközelebbi célom a szeptemberi bolhapiac a bécsi Neubaugasse-n!



Hajni válogat :-)





Az outfitem
Top, szoknya: H&M, Fülbevaló: vintage, Szandál: no name






Vintage blúz 50 centért...


...és egy pulcsi, amit azért vettem, mert mini fém Eiffel-tornyok és diadalívek lógtak rajta, amiket azonnal le is szedtem, mondván, hogy majd alkotok belőlük valamit (na meg rettenetesen csilingeltek). Ti hordanátok a pulcsit? Szerintem annyira csúnya, hogy már szép :D (de ugyanígy a blúz is!)


8 megjegyzés:

  1. Annyira csúnya hogy már szép mind a 2 :D én hordanám

    VálaszTörlés
  2. Az outfitet nagyon telibe talált nálam, mostanában kezdtem el rajongani a piros-bordó színért. :DD

    VálaszTörlés
  3. Majd neked biztos lesz valami kreatív ötleted, hogyan hordd stílusosan:) Nekem is nagyon tetszik az összeállításod!
    Bolhapiac a Neubaugassén? Klassz lehet, egyik kedvenc helyem Bécsben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tavaly ősszel pont belebotlottam a piacba, ugyanis a Neubau-ra jártam tánccsoportba. Annyira hosszú volt, hogy végig se tudtam járni az egészet, de sok magyar is árult és nagyon jó volt!

      Törlés
  4. Nekem az első blúz tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Itt vannak használt kerékpárok is? (És más egyéb kerekes járgányok? Például háromkerekűek)
    Köszönöm a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt ott minden! Háromkerekűre nem emlékszem, hogy láttam volna, de rengeteg a gyerekcucc, biztos volt az is, csak nem figyeltem. De nem lehet garantálni, hogy mindig ugyanaz a kínálat :S

      Törlés