2013. július 12., péntek

Neon pink dots

Idejét se tudom már, mikor volt rajtam utoljára hosszú nadrág, ha tehetem, nyáron csak szoknyát hordok. Nemrég vettem a H&M leárazáson egy nagyon nőies bordót, illetve a New Yorkerben egy farmerhatású szűk fazonú darabot. Most a tavalyi turkáldás szerzeményemet vettem fel, amit a Renoválásban találtam 500 ft-ért. Fehér póló és fülbevaló, neonpink szandál, és egy kis kócos frizura - VOLT után ennyit tudtam kihozni magamból, ez a hetem pedig full programos megint, egy kis plusz munkát elvállaltam és már nagyon hiányzik egy hosszú alvás :-)

Póló: H&M, Szoknya: Renoválás, Szandál: New Yorker, Fülbevaló: no name





3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, olyan Carrie-es ezzel a szoknyával, na és ez a cipő! *.* :D

    VálaszTörlés
  2. de csini vagy még mindig! :))) puszillak

    VálaszTörlés