2013. július 29., hétfő

Flowers (in the window)/ on my dress

Ez a kedvenc fotósorozatom az utóbbi időkből, köszönet érte VRGDRN
Nagyon vicces volt, mert Dori a kezembe adott egy virágot és amíg szerencsétlenkedtem vele, azt mondta: "de ne olyan 'anyáknapjásan' fogd meg!" :D 
Egyébként már egy ideje nagyon vágytam egy farmermellényre és most végre meg is szereztem a H&M-ből, hosszas keresgélés után (mivel sem bolhapiacon, se boltban, se turkáldában nem találtam farmermellényt sem, nem hogy hasonlót!). Nemrég láttam az utcán egy lányon, aki virágos ruhával párosította és annyira megtetszett az összhatás, hogy muszáj volt nekem is beszereznem egyet. A nyári ruháimat prímán fel tudom dobni vele: elsőként a kékfestő ruhát próbáltam ki, ami nagyon szép kézműves darab, de önmagában ritkán hordom, inkább csak valami fesztiválra, koncertre vagy rendezvényre, ahová nagyjából illik stílusban. Hozzá mentazöld kiegészítőket választottam - vagy a szandál inkább türkizzöld, de nagyon kényelmes, jó választás volt!
Ti hogy viselitek a meleget? Én nagyon rosszul, legszívesebben nyári álmot aludnék! Sok dologgal el vagyok maradva, varrnivalóval is, de egyszerűen nem megy :S Várom a hidegfrontot nagyon :-)

Ruha: kézműves, Farmermellény: H&M, Szandál, karkötő, fülbevaló: no name
Fotó: VRGDRN


Dagcsi kutyus is felbukkant mögöttem ♥





Az "anyáknapjás" fotó 







(és a világ legfurább klipje, de a Travisnél ezen nem kell csodálkozni)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki ez az összeállítás, nagyon bejönnek az ilyen farmermellényes szettek. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szééép a cipőcske. :) aranyos szett.

    VálaszTörlés
  3. Imádom a ruhát! A pipellő megtöri a vidéki érzetet :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó fotók! Remekül áll a világos kék!

    VálaszTörlés
  5. Imádom a szandit. Fincsi árnyalatok :)

    VálaszTörlés