2013. július 22., hétfő

Farmerhatású szoknya

Gyakran kapom magamra ezt a topot, amit a tesóm hozott nekem Londonból, mert olyan jó kis laza, kényelmes darab. Most farmerhatású szoknyával, vintage szandállal és karkötővel vettem fel. A szoknya is nagy kedvencem lett, a New Yorkerben vettem 1500 ft-ért. Nem szeretem túlságosan a farmerszoknyákat, de ebbe most beleszerettem. 
Az egyetlen dolog, ami zavar, az a karkötőn a barna díszítés. Nincs valami tippetek, mivel lehetne esetleg átfesteni, vagy ilyesmi? Műbőr egyébként, a bolhapiacon vettem 50 centért, olyan jó kis 80-as évek-stílusú :-)
Hétvégén egyébként megint nyüzsgés volt, vendégek jöttek hozzánk (vagyis hát rokonok), és ellátogattunk Schwechat-ra, az egyik legnagyobb bécsi bolhapiacra. Jó volt, de őszintén szólva az Eisenstadt-i sokkal jobb. Moziban is voltunk, illetve szinte minden nap biciklizünk egy kicsit a barátomnak, ami mindkettőnknek nagyon jót tesz, főleg nekem és a kilóimnak :-) Nagyon jó bicikliutak vannak itt a környéken, de azt hiszem, a Fertő-tavat megkerülni még nem merném...

Top: Primark, Szoknya: New Yorker, Szandál, karkötő: vintage







4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szett, a szandál pedig szuper választás volt hozzá! Nem léteznek bőrfestékek? Vagy akár fekete festék spray, körömlakk is beválna talán hozzá. :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretném védelmembe venni a karkötőt, nekem így is tetszik :D Az a póló annyira aranyos!

    VálaszTörlés
  3. Karkötőre, aranyszínű körömlakk?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jó a karkötő. De ha mindenképpen festeni szeretnéd akkor tényleg körömlakkal.

    VálaszTörlés