2013. június 26., szerda

Yellow shoes

Nehéz praktikusan öltözni, ha ilyen korán jár az ember dolgozni, mint én is: hajnalban még elég hideg van, délután már "megsülök". Most jó szolgálatot tesz ez a kis pamutkabát, amit a legutóbbi bolhapiacozás alkalmával találtam, New Yorkeres egyébként és még senki sem hordta. 2 euró volt, és tökéletes a szabása, a színe, az anyaga... Ma is csak egy pólót viseltem alatta. Gondoltam, feldobom a szürke-fekete-fehéret a sárga cipőmmel.
Hétvégén kipróbáltam magam felszolgálóként - egy ismerősömnek segítettem, beugrottam, mert nem volt emberük, aki tudott volna németül. Nem volt rossz, de azt hiszem, maradok a saját szakmámnál :-) Még akkor is, ha néha úgy tűnik, pályát tévesztettem. 
Ti hogy vagytok ezzel? Megtaláltátok a számításaitokat a választott szakmátokkal?
(Talán fogok erről később írni bővebben.)

Kabát és öv: bolhapiac, Csíkos póló, fekete nadrág, szürke táska: H&M, Sárga cipő: Írországból, Fülbevaló: ajándék





5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos a szetted, oda vagyok a cipődért. :)
    Én teljes mértékben megtaláltam a számításaim a szakmámat illetően. Nem is gondoltam korábban, hogy ekkora örömet tud okozni az embernek, ha szereti a munkáját. :) Érdekel a véleményed erről, várom a bővebb posztot róla! :)

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan kiderül, de a kiszolgálásra nem váltanék, nem bírnék egész nap mosolyogni :D Ez a cipő örök kedvenc!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van olyan övem :)
    Hát ami a munkát illeti, én 8-ra járok és hát nagyon nehéz divatos lenni korán reggel.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, ahogy feldobtad a sárga cipellővel! :)

    VálaszTörlés