2013. június 19., szerda

Safari colors

Ezek a képek még akkor készültek, amikor nem volt ekkora a forróság. Most itthon vagyok, valami csúnya influenza-szerűséggel, amit sikerült a 40 fokban összeszednem. Komolyan mondom, ennyire még sose éreztem magam rosszul, mint tegnap! Ha nem muszáj, nem szoktam ilyenkor orvoshoz menni, de most elmentem és hála a gyógyszernek, ma már sokkal jobb a közérzetem - hát, ha még kicsit kevesebbet mutatna a hőmérő, akkor igazán nem panaszkodnék. Vagy legalább strandon lehetnék, de így, betegen nem lehet. A kicsi kutyáim itt vannak kidőlve mögöttem a járólapon, próbálják hűteni magukat, amennyire lehet. 
Én azért holnap bemegyek kicsit dolgozni, nehogy nagyon elmaradjak (rugalmas az időbeosztásom), hétvégén pedig végre nincs semmi program, úgyhogy a barátommal szeretnék valahová kimozdulni. Majd meglátjuk :-)
Egyébként szeretek nyáron földszíneket, szafari-színeket viselni, szerintem ez is egy olyan klasszikus, mint a tengerész-stílus. Azért is választottam a bézs sortot a H&M-ben a többi szín közül, mert ezt nagyon sok mindenhez tudom majd passzintani. Párszor már volt rajtam, nagyon kényelmes, szeretem.

Military blúz: Zara, Sort: H&M, Loafer: no name, Borítéktáska: vintage, Fülbevaló: Bershka
Fotó: VRGDRN






4 megjegyzés:

  1. nagyon egyben van az egész szett és jól is áll neked. a rúzsodat imádom, megkérdezhetem mit viselsz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) A rúzs F&F, leárazott volt és Promise az árnyalat neve, de élőben nem ennyire neonos.

      Törlés
  2. Nekem is a rúzsod tűnt fel azonnal. Csodásan áll! :)

    VálaszTörlés