2013. június 30., vasárnap

Nyári lustálkodó

Régóta szeretnék kerti bútorokat, mindig vágyakozva nézem a csinos kis udvarokat, kerteket, ahol szép kis fák, bokrok vannak és szépen ki lehet ülni nyáron lustálkodni, piknikezni... Nos, nekünk van udvarunk, elég nagy, viszont egy darab fa nincs benne, se bokrok, se semmi szépnek nevezhető. (Viszont van egy nagyon "csinos" kis törmelékkupac, amit el kellene szállíttatni már végre, csak hát mindig jön valami a tetejére - ilyen az, amikor felújít az ember...)
Mivel nem mostanában tudok kerti bútort venni, valami alternatív megoldáson gondolkodtam. Épp jókor jött a WohnIdee júniusi száma, megtaláltam benne a tökéletes ötletet és azonnal meg is valósítottam. A barátom hozott két 120x120-as raklapot és hosszú bambuszpálcákat, amiket a raklapra csavarozott tartókba tettünk bele. A pálcákra csak fel kell kötözni tetszőleges magasságban a napellenző anyagot. Én vízlepergetőt vettem, de szerintem a sima lenvászon a legjobb hozzá. A fekvőfelületre jött egy egyszerű szívacs (vagy matrac, kinek mi), rá puha takaró, néhány párna és ízlés szerint pár hangulatos kiegészítő.
Sajnos nálunk nincs cuki kis tavacska a háttérben és egyébként direkt az árnyékba költöztettem a fekhelyet, mert nem bírja a szemem a napot :-)
Nektek hogy tetszik? Nagyon ajánlom ezt a megoldást, ha nincs kapacitás kerti bútort venni, mert tényleg nagyon egyszerű és olcsó megoldás, és még látványos és hangulatos is!
Íme az eredeti ötlet:



...és az én változatom... 


Törpinek a fűben is megfelel




...vagy inkább mégis a puhára feküdne? 



...mégsem :-( 
Most ivartalaníttattuk szegényemet, úgyhogy még egy hétig tölcsérrel fog közlekedni.




4 megjegyzés:

  1. Bolondulok érte, imádom a te verziódat! Honnan szoktál raklapot szerezni? Édesdrágám, látszik, hogy nem élvezi a tölcsért :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!! Most így hirtelen az a kép ugrott be, hogy este fáklyákkal körbe rakva is milyen hangulatos és romantikus lenne:))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper lett, még sokkal ötletesebb is, mint egy kerti garnitúra! :DD

    VálaszTörlés