2013. június 17., hétfő

N.E.J.

Vasárnap Pápán voltunk a 23. Játékfesztiválon (Nemzetek Egyesült Játéka, azaz NEJ) a családommal. Sajnos az egyik tesóm most nem tudott jönni, úgyhogy Dorival, apukával és a barátommal szórakoztunk egy kicsit, közben Vera barátnőmmel is összefutottam. 
Azért is vettem részt a fesztiválon, mert felléptem, mint táncos, és bár kevés programon vettünk részt, mégis talán ez volt nekem a legjobb NEJ, amin valaha voltam (azt hiszem, szinte mindegyiken voltam kiskorom óta), a társaság és a közös élmények miatt.

Outfit: póló, szoknya H&M, nyaklánc DIY, szandál no name



A pápai Fő tér újratöltve, sok-sok látványos szökőkúttal.


Dorival és Apival ♥


A barátom, akivel szombaton volt a 10 éves évfordulónk ♥


Az egyik szólóm


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű vagy! Gratulálok a 10 évhez, apukádat pedig imádom :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a szandálod! :) Gratulálok az évfordulótokhoz, legyen még sokszor ennyi boldog évetek :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira imádom mostanában az ilyen egyszerű szetteket, a Tied is nagyon tetszik! Gratulálok a kerek évfordulótokhoz! :)

    VálaszTörlés