2013. június 10., hétfő

"Haul"

Íme néhány dolog, amiket mostanában vásároltam - amióta dolgozom, igencsak a "nincs egy rongyom sem" - effektusban szenvedek, ráadásul ez a hosszúra elnyúló esős időszak is megnehezítette a dolgomat. Emiatt nem is tipikus nyárra való ruhákat vettem, inkább egyszerűbb, mondhatni alapdarabokat, mint fekete nadrág, fehér blúz stb. Sopronban nem sok vásárlási lehetőség van és mostanában sajnos nem jutottam ki Ausztriába sem, úgyhogy legfőképpen a H&M és New Yorker kínálatából válogattam (a New Yorkerben szuper leárazások voltak éppen akkor). Mostanában ezeket is fogjátok látni rajtam, de kíváncsi lennék, van-e hozzájuk styling tippetek? :-)
Itt is vannak sorban:

Fehér és csíkos póló a H&M-ből:


No name szegecses loafer


Fekete és mintás nadrág (H&M)


Táska - H&M 


Neonzöld muszlinujjú felső és fehér blúz (New Yorker)


Khaki pólóruha (New Yorker) és fekete basic szoknya (H&M)


Szürke átmeneti kabátka és púderrózsaszín kardigán (New Yorker)


Sötétkék, piros és világosszürke "atléták", amiket topként használok, ezeket a piacon vettem egy fehérneműs árusnál és magyar termékek, szuper a minőségük is.


6 megjegyzés:

  1. H&M táska mennyibe került? És melyikbe vetted? nagyon jóó:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 5990 ft és a soproni H&M-ben vettem :-)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél! Arra a csíkos H&M pólóra én is lecsaptam. :}

    VálaszTörlés
  3. Húú, nagyon tetszik minden, a H&M-es mintás nadrágra nagyon kíváncsi lennék! *.*

    VálaszTörlés
  4. Annyira tetszik mind! Főleg a táska :) Én nem merek ilyen világosat venni, mert fél nap alatt tiszta kosz lenne :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a nadrágot ma láttam a H&M-ben én is, le van árazva. Még majdnem próbáltam is, de nem tudtam, mi menne hozzá. Még jó, hogy nem vettem, nem tudtam, hogy neked van:) Pussz

    VálaszTörlés