2013. május 7., kedd

Moments

Ez történt mostanában :-)
Munka
A Hanság élővilága kiállítás Öntésmajorban


A Csíkos-égeres 


Hegyes kucsmagomba a kertünkben


Törpike


Ételek
Párolt zöldség, puliszka, buggyantott tojás 


Mangótorta a Harrerből


Két táncolás közötti "tankolás" Bécsben


Esemény/Utazás
Indulunk a workshop helyszínére Bécsben, a Neubaugasse-ra



Hazafelé a vonaton 


A világhírű izraeli táncosnő, Orit Maftsir workshopján voltam


Oklevél, hogy ott voltam :-)


Shopping/Outfit
Egy kis művészet a 6 éves Alfitól :-)


H&M sortok nekem, póló a barátomnak


Új loafer (ami halálra törte a lábamat, de akkor is imádom)


Ezen a héten púderrózsaszínben láttam a világot...




(Blézer: vintage, Azték mintás tunika: H&M, Farmer: vintage Levi's, Karkötők: no name, DIY, Cipő: Írországból)



7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek, meg juj de szép az új loafered.

    VálaszTörlés
  2. Tetszenek a képek, nagyon csábító a munkahelyed, el kéne nézni felé valamikor :) Látszik, hogy nagyon feldob a workshop!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó kis válogatás lett :))

    VálaszTörlés
  4. Ahogy nézem a fotóidat... egy nagyon színes személyiségű lány rajza bontakozik ki. Akkor is ezt mondanám, ha először látnám a képeidet. De azért valamicskét tudok rólad a blog alapján, mondhatom, egybevágnak azzal, amelyet kialakítottam magamban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ari vagy :-) Igen, ez így igaz, és igyekszem is sokszínű lenni, sok dolog érdekel és nagyon sokat szeretnék még tanulni az életemben :-)

      Törlés
  5. Loooove the shoes !!
    http://lesacamaindemariecarla.wordpress.com/

    VálaszTörlés