2013. május 19., vasárnap

Burgundy-orange-pink

Mostanában sajnos nem sok időm volt a blogra, nem tudom, ez a közeljövőben mennyire fog változni, de azért igyekszem. Sokszor vagyok fáradt, elég korán kell kelnem a munka miatt, de már kezdem megszokni. Most a családdal vagyok a hosszú hétvégén és tegnap már kész volt az óriási adag ebéd (harcsapaprikás), úgyhogy a mai nap főleg a pihenésé és gondoltam, addig gyorsan megírok egy bejegyzést. Délután szeretnék pár képet csinálni a tesómmal, ő szokott fotózni. Tegnap osztálytalálkozóra ment és olyan jól nézett ki, remélem, lesz róla kép, egyszerű, de nagyon jó kis outfitet dobott össze az alkalomra.
Én pedig egy kis color-block-szerűséget dobtam össze bordó, pink és narancssárga árnyalatokkal az aktuális kedvenceimből. Pár napja vágattam a hajamból, hogy normálisan tudjon nőni, aztán majd meglátjuk. Lehet, hogy megunom és újra visszavágatom, de még kitartok egy kicsit. Amennyire szeretek ruhákkal, öltözködéssel foglalkozni, annyira utálok a hajammal szórakozni, ezért is szerettem a rövidet, mert csak kivasaltam és úgy tartott napokon át. Azért néha kell egy kis változatosság :-)

Top, szoknya: H&M, Fülbevaló: Bershka, Cipő, táska: no name
Fotó: VRGDRN




5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól állnak ezek a színek! Ez egy szuper nyári szett!

    VálaszTörlés
  2. De jól állnak a piros árnyalatok!
    A hajad pedig hagyd!!!!!

    VálaszTörlés
  3. great colours ... the weather looks lovely overthere ... sigh*

    VálaszTörlés