2013. április 28., vasárnap

Bicycle print

 Csak egy gyors bejegyzés mára: nemrég vettem ezt a H&M topot leárazva (700 ft-ért) és most igyekszem minél több dologgal kipróbálni. A tesóm találta ezt a biciklimintás szoknyát a Hádában, elsőként ezzel vettem fel. A hajam sokat nőtt, de még sehogy sem áll, a héten pedig egész jól lebarnultam, mivel szinte minden napot a szabadban töltöttük erdei iskoláztatással, kenuzással, stb. A kenut feltétlenül ki kell próbálnotok, hatalmas élmény!

"Biciklis" szoknya: turkálda, Bordó top: H&M, Nude cipő: kínai, Bordó borítéktáska: vintage






7 megjegyzés:

  1. csini nagyon! a hajad szerintem egyre klasszabb így hosszabban :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, nagyon tetszik ez a szett! Az a szoknya pedig igazi különlegesség! Csini vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem a kedvenc szettem eddig :)
    és igen jó a hajad így hosszabban!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vagány ez az összeállítás, nálam is egyik kedvenc lett tőled. :) Szerintem is jobban áll a hosszabb haj. :)

    VálaszTörlés
  5. Bogi, te már nagyon nyári kiadás vagy:) Cuki a szoknya, a hajad meg tökéletes így!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a hajad! Alig várom, hogy megnőjön! És ez a bordó milyen jól áll!

    VálaszTörlés