2013. március 4., hétfő

The edge of the world

Még mindig rá tudok csodálkozni a Fertő-part gyönyörű világára - és még korántsem fedeztem fel mindent. A hétvégén megint új részeket láttam, bár eredetileg csak outfitet akartam fotózni, végül egészen más sült ki belőle. 
A jó idővel egyre többet vagyok kint, a blogoláshoz nagyon lusta vagyok (ne haragudjatok, be fogok pótolni minden kommentet), és sok tennivalóm is lesz munkával-alkotással kapcsolatban, főleg egy kicsit át kell ismételnem a tudásomat, mert nemsokára kezdődik a szezon és nemzeti parkos túrákat fogok vezetni. Szóval akit érdekel, jöhet hozzám egy túrára :-)
Sokan mondták már, akik vendégségbe jöttek, hogy a világ végén lakunk. Én nem gondolom így, biztosan sokan nem bírnának egy ilyen nyugodt helyen lenni, de én szeretem ezt - persze a nagyvárosi nyüzsgést is, de egész jól meg tudom oldani, hogy mindkettőből jusson az életembe.
Akkor most jöjjön egy kis Fertő-parti - világvégi egyveleg:



Outfit: kabát, póló: Primark / Kardigán, farmer, sál: H&M / Csizma: Dolcis



Egy kis Galanthus nivalis a kertünkben


Vannak itt kutyusok is bőven: a tacskóim, vagy ahogy néha hívom őket, a "majszosok"...


...Archi az utcából...



...meg a Brenda 


Részletek a Fertőből



 Kévék


12 megjegyzés:

  1. most a ruhára nem is tudtam koncentrálni,annyira szép a táj! tavalyelőtt voltunk az Őrségben és ott is elvarázsolódtam, ha legközelebb a Fertő-tóig is eljutunk (bár sajnos jóóó messze van),mindenféleképp te leszel a túravezető :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, várom :-) Az Őrség nagyon szép, egyszer voltam ott tanulmányúton, de lenyűgöző!

      Törlés
  2. Nagyon szép vidék igazán stílszeű az öltözéked is - valóan szimbiózisban élsz a környezeteddel!

    VálaszTörlés
  3. A kutyusok annyira aranyosak:) Olyan romantikusak ezek a kévék. A pólódon a piros részt próbáltam megfejteni, hogy az most ott lelóg vagy én látom rosszul? Mindenesetre egy érdekes darab vonzza a szemet a piros rész:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, az egy nagy nyomott minta rajta, egy telefonfülke :-)

      Törlés
  4. Szuper helyet választottatok a fotózáshoz. A 2. kutyusos képet pedig megzabálom. :))

    VálaszTörlés
  5. Olyan gyönyörű! Nagyon izgi, hogy lassan kezdesz! (választ követelek :D )

    VálaszTörlés
  6. Awesome outfit! And cute pics:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    VálaszTörlés
  7. Boldog 3. blogszülinapot mára !!

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók lettek a képek :)
    És az összeállításod is remek volt!

    VálaszTörlés