2013. február 10., vasárnap

Vintage girl

Az már biztos, hogy jobban vonzanak a vintage táskák, mint a most divatos fazonok, és ha belegondolok, nincs is semmilyen "mai" táskám. Cipők terén már a modern dolgokat szeretem, de ékszerekből is szívesen választok vintage darabot. Szeretem, hogy van történetük és "lelkük", és a minőségük is sokkal jobb, ami nálam nagyon fontos szempont. A táska az egyik nagymamámé, a cipő a másik nagymamámé volt, a nyakláncot a bolhapiacon vettem, mert emlékeztetett mindkét nagymamám régi nyakláncaira :-) Bárcsak megvalósítható lenne az időutazás, biztos visszamennék pár évtizeddel az időben (nemrég néztem meg a Back to the future-t a tesómmal, már vagy századszor).
Remélem, nem bánjátok, hogy nem túl télies a szett, de még egy ideig nem merészkedek ki fotózni. Ide ma ért el a hideg - teljesen elviselhető lenne, ha nem fújna annyira a szél, de itt, a Fertő-tó partján ez megszokott (kellett nekem ideköltözni :P, na jó, csak viccelek, imádok itt lakni!).

Pulcsi: H&M, Farmer: F21, Cipő, nyaklánc és borítéktáska: vintage

It's sure that i prefer vintage bags instead of new bags, i have many vintage pieces. I also often choose vintage jewelleries too. I like vintage things because they have history and "soul" and their quality is much better. These shoes and bag were my grandmothers' and i like them very much. I bought the necklace on a flea market, it reminds me also my grandmothers' accessories. If i can travel in time i would try every decades of the 20th century (I just watched Back to the future trilogy with my sister - again).

Shirt: H&M, Jeans: F21, Shoes, necklace and clutch: vintage







Ez a kép már fent van a blog facebook-oldalán, ő a Törpi kutyusom, aki az első saját kis "ebem", a barátomtól kaptam és a legszebb ajándék volt az életemben. Nagyon hasonlít a természete rám, néha ki is borulok tőle, borzasztó idegesítő lehetek :-)

This is my dog, Dwarfie, the best gift in my life i got from my boyfriend.



Ez meg a Mogyi kutyus, a Törpi kölyke, de már ő is 2 éves és teljesen más, mint az anyukája. Már biztos ezerszer írtam róluk, de hát nem lehet betelni velük, annyira szeretem őket!

And this is Dwarfie's "baby", Peanut, she is 2 years old. I love them so much!






10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű vagy Bogi! Ez a kis Törpi olyan méltóságteljesen fetreng rajtad:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Pedig olyan lusta ez a Törpi, egész nap csak alszik és morcog, ha hozzá merek érni, de pózolni valahogy szeret :-)

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy, mint mindig.
    Tetszik az összeállítás, modern és színes és mutatós!

    VálaszTörlés
  3. Huuu, de szuper a cipő meg a táska!

    VálaszTörlés
  4. Amazing pics! And I love the outifit:)

    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de/

    VálaszTörlés
  5. Imádom a cipőt és a táskát! Én ékszerekben vonzódom leginkább a vintage darabokhoz! Megkaptam az e-mailedet, igyekszem majd válaszolni rá! :)

    VálaszTörlés
  6. awesome top ) kisses!


    Angela Donava

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik nekem ez az új sminkes Bogi :)
    Csodás színek.

    VálaszTörlés
  8. die schuhe und die tasche sind wunderbar. deine weenies/dackel sind auch total niedlich!(ich nenne dackel nur noch weenies. mein freund ist amerikaner und die nennen dackel 'wiener dogs'. über die zeit ist aus wiener 'weener' und aus weener dog die abkürzung weenie geworden. siehe auch der neue tim buton film). mein freund und ich würden uns auch gerne einen weenie zukegen. vielleicht in der zukunft.

    VálaszTörlés
  9. A táska nagyon tetszik és a kutyusok mekkora pózerek, nagyon édesek:) Szívesen utaznék sokszor én is vissza kicsit néhány évtizedet, főleg egy-egy régi film megnézése után.

    VálaszTörlés