2013. február 7., csütörtök

Dogs & DIY

Amíg beteg voltam, azért próbáltunk beltéri képeket készíteni - se a hely, se a fények nem optimálisak, de a kutyusaim miatt azt hiszem, érdemes megosztani a képeket, habár a hangsúly a nyakláncon lett volna... De tudjátok, a kutyusok ilyenek, mindenhová követnek engem, mintha az árnyékaim lennének (imádom őket ♥).

A csipkét még mindig mindenki imádja, akár divatról, akár lakberendezésről szól. Évekkel ezelőtt vettünk Erdélyben kicsi, horgolt csipketerítőket. Én személy szerint nem szeretem a csipketerítőket, sokkal jobban tetszenek a modern újrafelhasználási formái és miután már ide-oda tologattam őket a szekrényben, megláttam az inspirációs forrást, amit el kellett készítenem. Az én változatomban a nagymamám egyik klipszét használtam fel hozzá, aminek letört a csíptetős része. A képen még szaténszalagok vannak, eredetileg azzal terveztem a megkötőt, de meggondoltam magam és megbolondítottam egy kis leopárdmintával. Nem akartam, hogy nagyon romantikus legyen :-) Egyszerűen, varrással oldottam meg az egészet.
Nektek hogy tetszik? Mivel hordanátok?
(Peplum póló: F&F, Farmer: F21)

I was ill in the past week and i tried to take pictures inside of the house - the lights were not the best but my dogs are so cute that i decided to share the pictures with you.
I made a DIY necklace of an old lace cloth that i bought with my mother when we were in Transylvania on holiday. Honestly i don't like lace cloth but when i saw the inspiration of a lace necklace in internet i needed to make this one. I used this piece of lace and a vintage earring and i sewed it on. I wanted to use satin band (as you can see in the picture) but finally i decided to use a textile band with leopard print. I don't like romantic looks so much :-)
Do you like it?
(Peplum shirt: F&F, Jeans: F21)







Egy Mogyi // Peanut, my dog



És egy Törpi // Dwarfie, my other dog




9 megjegyzés:

  1. great necklace! xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Nagyon ötletes, szerintem én is végre csinálok majd magamnak egy hasonlót :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik! Lehet, hogy a szatén szalaggal még közelebb állna hozzám, de én persze odavagyok a romantikus stílusért! :D
    A kutyusod irtó cuki! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon!!! A sima, fekete top nagyszerű választás!

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép ez a csipke nyaklánc! :) Kis feketéhez, egyszerű blúzokhoz, ilyenekhez hordanám, de a Te döntésed is nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I love this necklace! Such a unique piece :)
      I have browsed a couple of your posts and I really like it so I followed you :D Come check out my blog if you have some time and maybe follow me as well via GFC or facebook :)
      Anyways, I'll be coming back to your blog because it's really lovely :)
      Greatings from Sarajevo <3
      Lejla :)

      Törlés