2013. január 8., kedd

Winter casual

Eddig nem nagyon hordtam csizmát és pulcsit a télen, próbáltam minél későbbre halasztani őket, mert hiába a kedvenc évszakom a tél, öltözködés szempontjából az utolsó helyen van a rangsorban. 
Nagyon szeretem a sötétkéket, univerzális szín számomra, mindenhez tudom párosítani. Nagyon tetszik barnával (is). Ez a csizmám már vagy 6-7 éve megvan és nagyon jó vétel volt, tökéletes az ilyen csapadékos időben, nem ázik át. Maradtam is a barnánál a nyaklánc és táska terén is. Korábban azt írtam, nem szeretem a pulcsikat, mert unalmasak... Hála az elmúlt egy-két év kiegészítő-trendjeinek, egy feltűnő nyaklánccal bármelyik egyszerű  darab feldobható, így most már én is szívesebben öltök magamra pulcsit, bármikor.

Bunda és táska: vintage, Pulcsi: bolhapiac (H&M), Farmer: Forever 21, Nyaklánc: no name, Csizma: Dolcis











9 megjegyzés:

  1. Szia :)
    De jó! Ismét csak nagyon csinos vagy és ez az egész úgy jó ahogy vagy!

    VálaszTörlés
  2. az utolsó képért már megérte :)

    VálaszTörlés
  3. tökéletes összeállítás és olyan jó hogy mosolyogsz :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó összeállítás, a kabát és a cipő is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. love it!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    VálaszTörlés