2013. január 27., vasárnap

Téli berek

Hát, igen... többet én ki nem megyek télen fotózni, az biztos, bármennyire is tetszenek a kültéri képek. Jól megfáztam, ma ki sem tettem a lábam a házból (meg az ágyból is alig). 
Emlékeztek erre a kockás blúzra? Itt még ruhaként viseltem, és azóta sem volt rajtam. Rájöttem, hogy annyira nem tudom kihasználni, ezért levágtam a fodrot róla és most blúzként funkcionál. Így sokkal jobb! 
Egyébként az egyik tesóm meglátogatott, neki köszönhetem a fotókat is, vele sétáltunk és bolondoztunk a környéken és jó sokat fényképeztünk. Most a Vissza a jövőbe 2. van terítéken, úgyhogy mára ennyi lenne :-)

Kockás blúz: bolhapiac (H&M), Jeggings: H&M, Nyaklánc: DIY (VGRV), Táska: bolhapiac, Cipő: Dolcis
Fotó: Varga Dorina









11 megjegyzés:

  1. Hát nagyon jók lettek a fotók :)
    és az a nyaklánc nagyon széééppp!

    p.s gyógyulást

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom,hogy megfáztál.Jobbulást!
    Az a nyaklánc nagyon tetszik,remélem sokat láthatjuk még. Nincs egy felesleges részemre?

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű vagy Bogi! Szerintem még egy ideig ne is tedd ki a lábad otthonról, mert nagyon-nagyon hideg van:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon, nagyon csini vagy!
    A szett minden darabja nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Bogi, ingként sokkal jobb ez a kockás "ruha"! Jobbulást Neked, sajna én is az ágyat nyomom... :(

    VálaszTörlés
  6. Tényleg sokkal jobb így ez az ing! A nyakláncod nagyon szép!

    VálaszTörlés
  7. Pedig nagyon jól sikerültek a fotók!

    VálaszTörlés
  8. így ingként szuper,nagyon jól áll! :)
    a kinti fotózásért én meg hiába "nyüsszögök",a kedvesneknek akaródzik :P úgyhogy marad a benti időzített kép készítés (á la Nóra :D), bár így legalább tuti nem fázok meg...vigyázz magadra! :)

    VálaszTörlés