2013. január 6., vasárnap

Outfit for festive season III.

Ma fotózást terveztem, de szakad az eső... Nem baj, van még egy összeállításom az ünnepi szett-ötleteimből, amit a karácsonyi "hajrá" miatt nem terveztem közzétenni, de ilyenkor jól jön egy pár megmaradt plusz kép.
Makány Márta blézer (Makány Márta blog itt) és Rinascimento ruha. Továbbra is imádom ezt a blézert, mert elég sok ruhámmal tudom kombinálni és a bélése jóvoltából jó meleg, inkább őszi-téli darab.

Egyébként majdnem egész héten "szilvesztereztem", sőt, valójában már karácsony óta csak szórakozásból áll az élet errefelé :-) Mindig értetlenkedve fogadtam, amikor a barátom elment karácsonykor bulizni, most viszont fordult a kocka: én mentem, méghozzá Punnany Massif koncertre Sopronban, és elég sokszor látogattuk meg a mozit is mostanában (tegnap is). 
Benéztem a soproni H&M-be, nemrég nyílt meg, hááát, azért tudnék pár dolgot venni. Majd meglátjuk. Várom a jobb leárazásokat. És egy csomó DIY-ötletem is félbe van hagyva, de most aztán tényleg rászánom magam!

Blézer: Makány Márta, Ruha: Rinascimento, Cipő és fülbevaló: no name




9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!
    Maga a ruha és a blézer színvilága is nagyon jól passzolnak, illetve a blézerben a színek nagyon szépek!
    És természetesen te is nagyon csini voltál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuperül áll rajtad ez a ruha, nagyon nőcis! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll ez a szett! Tényleg nagyon jól variálható ez a blézer. Unalmas téli estékre én is a félbehagyott DIY projektjeimet tervezem befejezni. Illetve most az új őrületem, hogy meg akarok tanulni horgolni. Ahogy utánanéztem elég költséges sportnak tűnik...Majd meglátjuk mi lesz belőle:) De olyan szép dolgokat lehet alkotni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én is megtanulnám... Még egy nagyon régi horgolós könyvet is kaptam, de majd ráveszem a Mamát, hogy mutassa meg inkább, hogy kell.

      Törlés
  4. Nagyon csini :)
    Punnany Massif koncert, óh én is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha hiszed, ha nem, úgy mentem el, hogy nem is igazán ismertem őket! De jó buli volt!

      Törlés
  5. hoho punnany :)) ééés mennyire csinos vaagy:))

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó ez a blézer, csinos de közben lazább szerkóhoz is el tudom képzelni! :)

    VálaszTörlés