2013. január 30., szerda

Ice age

Már másnap megbántam, hogy megvettem ezt a blézert, mert nem tudtam elképzelni, mivel fogom majd hordani a feketén kívül, ráadásul nem is áll jól a lila, nem is divat már és nem is szeretem... Pár éve megszabadultam az összes lila cuccomtól (meg a barnáktól is), de azért néha becsúszik egy ilyen darab is. Azért igyekszem kihasználni, hogy van és szeretem is ezt a blézert, mert nagyon kényelmes. Ezúttal nude - fekete csíkos pólóval párosítottam. A hajam már elég hosszú, de talán  egy kicsit növesztek rajta. Nem tudom, miért, de most félhosszú hajra vágyom.
Fotó: VRGDRN

Blézer: Atmosphere, Nyaklánc: Bijou Brigitte, Táska: vintage, Csíkos póló: H&M, Nadrág: no name, Csizma: Dolcis














7 megjegyzés:

  1. Nem vagyok nagy lilás de ez most tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. The first photo is so gorgeous!! And those of the scenery are too. Great blazer, I really like the color of it.;)

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a lilát (még mindig). De tényleg igaz hogy feketén kívül nehéz más színnel párosítani. Mondjuk a lila-zöld az még nálam bejön. Szerintem ezt a blézert ne likvidáld a szekrényből. Jól áll! Hideg lehetett ám!

    VálaszTörlés
  4. Tegnap kezdtem a hajnövesztést,ricinus olajjal. Majd meglátjuk :) Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  5. awesome jacket )
    kisses!




    Angela Donava

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik ebben a párosításban ez a blézer! :)

    VálaszTörlés