2013. január 21., hétfő

I would wear in winter

Most, hogy nincs fényképezőm, persze, hogy tornyosulnak előttem a "lefotózandó" outfitek és az elmúlt időszakhoz képest meglehetősen sok kedvem van blogolni is. Ez így szokott lenni. Ha az időjárás is kegyes lesz hozzánk, talán hétvégén már tudunk fotózni - itt nem a kültéri állapotok a fontosak, hanem az, hogy a tesóm el tudjon jutni hozzám valamilyen módon :-)
Addig is szórakoztam egy kicsit a Polyvore-on, úgyis régen raktam össze szetteket. Most azokat teszem közzé, amiket szívesen hordanék a télen.

1. Sok trend egy szettben 2012-ből: bordó, military és wedge sneakers. Itt a cipő tetszett meg, ahhoz kerestem a többi cuccot, de mindenképpen kabátos szettet akartam.

Civilization


2. A szoknya se maradjon ki: peplummal és egy laza pulcsival.

Helix


3. Laza szett rohangálós napokra oversize pulcsival és egy vagány mellénnyel. Most legszívesebben ezt hordanám, bár a személyiségemhez a szoknyás szett illik a legjobban.

Wintry

Wintry by mimisz featuring missoni

5 megjegyzés:

  1. Az utolsó a kedvencem az olyan Ilkás :)

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm... ezek a telitalpúak nagyon gusztusosak:) Nem sértődnék meg ha valamelyik becsöngetne:)

    VálaszTörlés
  3. great selection!


    kisses!


    Angela Donava

    VálaszTörlés
  4. A peplum szoknya már jöhetne is, de a laza szett is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem meg az első tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés