2013. január 24., csütörtök

I love retro - inspiration

Ezen a blogon még nem is foglalkoztam lakberendezéssel, pedig ez a szívem másik csücske és az előző blogon rendszeresen megjelent valami a témában. A lakásfelújításunk miatt (is) állandóan keresem az inspirációt és ötletem is van bőven, az már más kérdés, hogy nagyon lassan haladunk, néha idő, néha pénz hiányában. Szinte mindent DIY-üzemmódban végeztünk eddig is, de ezt egyáltalán nem bánom, mert rengeteget tanulok közben én is a gyakorlati dolgokról.
Amikor beköltöztünk, otthonról hoztunk el régi bútorokat és az évek során néhány kidobott/bolhapiacos/kapott bútorral vagy kiegészítővel is gyarapodott a gyűjteményünk. Még nem áll a lakás készen arra, hogy fotókat is mutassak (néhány részlet a karácsonyi dekorációs posztban) de azt elmondhatom, hogy betegesen vonzódom a retró berendezési tárgyakhoz (a meglévő dolgaimról itt és itt, meg itt láthattok képeket) és a mi lakásunkat is retró módon szeretném alakítani, modern környezetbe átemelve - akár divat, akár nem. A nagymamámtól még bőven van mit elhozni, de ha esetleg valaki megválna az ilyen cuccoktól, engem nyugodtan megdobhat vele :P
Íme, néhány inspirációs kép, sajnos a forrásokat nem tudom megjelölni (egy részük a Pinterestről van), mert már régóta le voltak mentve a gépemre. Ti hogy álltok a retróval?

Nekem a kicsit férfiasabb enteriőrök tetszenek a legjobban, például ezek:
















Aki a modern, játékosabb formákat és mintákat szereti - az 50-es évek most reneszánszát éli:












A pasztelles árnyalatok kedvelőinek:





 

 





Még tervben van egy Polyvore-os enteriőr-válogatás a retró témában :-) 

6 megjegyzés:

  1. Hát igen, ezek nagyon szép berendezések ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon tetszenek, szeretem ezt a stílust, főleg a színe miatt. Most néztem meg a Holdfény királyságot, abban a főszereplő kislány babaházszerű háza úúúúú szerelem!

    VálaszTörlés
  3. Jó kis válogatás lett! Én főleg az antik beütést kedvelem a lakberendezésben, vagyis a modern dolgok keveredését az időtálló darabokkal, a lakást is igyekszünk ennek megfelelően kialakítani!
    Kíváncsi vagyok, milyen lesz, ha készen lesztek! Mi is lassan haladunk, szintén DIY üzemmódban! :D

    VálaszTörlés
  4. great style!
    kisses!


    Angela Donava

    VálaszTörlés
  5. I want those lamps from the first photo!! And the dog on the sofa in one of the pictures is so funny, he just blends in.:)

    VálaszTörlés