2013. január 12., szombat

I love my jeans

Igen, megint farmeres összeállítás, pedig nem is vagyok nagy farmerrajongó. Az egyik kedvencem a farmer-blúz-blézer kombinációt, mert sok mindent ki lehet belőle hozni. Most nagyon megszerettem ezt a szettet és az a legjobb benne, hogy minden darabhoz nagyon olcsón jutottam hozz: a blézer Zara, 5 euróért találtam a bolhapiacon, nem is értem, miért nem hordta az illető hölgy, akitől vettem. A blúz is onnan van, H&M és 2 euró volt, a farmer pedig F21, turkáldából 1000 ft-ért. A csizmát egy ismerőstől kaptam, aki nem használta, mert túl magas volt a sarka. Végül is, ha összeszámolom, 3000 ft-ból kijött az egész (a napszemüveget kivéve). Alig várom a bolhapiacszezont, még két hónap. Azért télen is vannak piacok zárt helyiségekben, remélem, nemsokára meg tudunk nézni egyet.

Barna blézer: Zara, Farmer: F21, Blúz: H&M, Barna csizma: no name, Napszemüveg: Sayuri

This is my new look with jeans - again, any the less i'm not a big fan of denim. But jeans-blouse-blazer is the best combination for me because i can make out a lot of results of them. I like this set and the best thing is that i bought these clothes for very less money: the blazer is Zara and i found it on the flea market for 5 euro, the blouse is H&M, it was 2 euro on flea market and the jeans are F21 from a thrifted store. I like flea markets and i'm waiting for the flea market season - it begins in march. 

Blazer: Zara, Jeans: F21, Blouse: H&M, Boots: no name, Sunglasses: Sayuri







9 megjegyzés:

  1. Csinos, mint mindig! Nem is olyan magas az a sarok ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper! A blúzod tetszik a legjobban, imádom az ilyen lágy esésű anyagokat! :)

    VálaszTörlés
  3. a zakó nekem nemgyerebe kategória,talán a színe vagy a fazonja miatt,de a blúz és a csizma csillagos ötös,nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik,nem is értem mért nem szereted annyira a farmereket. olyan kényelmesek :)
    Bolhára ééén is :))))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szupi!
    Ismét egy remek összeállítás tőled :)

    VálaszTörlés
  6. eBay is my flea market - you get Zara blazers for 15 €, love it.:) You look great, hun!;)

    VálaszTörlés
  7. awesome coat!
    kisseS!


    Angela Donava

    VálaszTörlés