2013. január 1., kedd

BÚÉK

Sziasztok!
Végre sikerül új bejegyzést írnom - először is mindenkinek boldog új évet kívánok! Remélem, jól telt a karácsonyotok és a szilveszteretek!
Több helyen láttam évértékelő írásokat, először én is ilyesmiben gondolkodtam, de aztán rájöttem, hogy nem akarok többet a negatív dolgokra gondolni és írni sem róluk, tehát csak egy-két pozitív történést emelnék ki: a legemlékezetesebb élményeim 2012-ben kétségkívül a sikeres szemműtétem, illetve a bécsi táncfesztivál volt. Elég rossz év volt egyébként, szóval nekem csak annyi a fogadalmam, hogy 2013-ban boldogabb leszek, mint tavaly. Ez azért elég jól hangzik, nem? (Bár nem biztos, hogy könnyen teljesíthető.)
Nektek van valami fogadalmatok az új évre?

Kardigán: H&M (bolhapiac), Blúz: Zara (bolhapiac), Farmer: Forever 21, Csizma, fülbevaló: no name







12 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon boldog új évet!!! Remélem, hogy végre pozitív változást hoz <3

    VálaszTörlés
  2. Boldog új évet :)
    Maga az összeállítás színei is nagyon jók. És ezen felül még nagyon csini is vagy :)

    VálaszTörlés
  3. De csini ez a szett :) Nagyon tetszik :)
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Szuper csini ez az összeállítás Bogi. :)
    B.U.É.K.! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos ez az összeállítás, annyira összhangban vannak a színek! Akkor egy sokkal boldogabb új évet kívánok neked!! :)

    VálaszTörlés
  6. frohes neues jahr! möge alles wahr werden, was du dir wünschst. :)

    VálaszTörlés
  7. Tuti jó csizmád van.
    Boldogabb új évet!

    VálaszTörlés
  8. I love the boots!!Visit http://www.urbanfashionstylee.blogspot.mx and check my new post!!

    VálaszTörlés
  9. Boldog új évet :)
    Fogadalom nem volt, mert úgyis másképp alakul nálam.

    VálaszTörlés
  10. Csinos összeállítás, mint mindig! :)

    VálaszTörlés