2012. december 2., vasárnap

Casual with sequins

Mostanában többször hordtam ezt a kardigánt övvel és más pólóval vagy nadrággal. Szeretem, mert egyszerű és jól variálható, ezért is vettem meg annak idején. Eleinte gond volt, hogy nincs záródása, de övvel nagyszerűen meg lehet ezt is oldani.
Most a jól bevált farmerrel és fehér pólóval társítottam: a cuki flitteres-gyöngyös vintage póló és a szintén flitteres öv a bolhapiacról van; a nyaklánc pedig rózsaszín volt, de nem igazán tudtam használni, ezért befestettem feketére (úgyis kellett volna egy rövidebb   fekete nyaklánc).

Kardigán, farmer: H&M, Póló, öv: bolhapiac, Nyaklánc: vintage + DIY, Csizma: Dolcis

Nowadays I often wear this cardigan with t-shirts and with belts. It is so simple but i can combine it with a lot of clothes - this is the reason i bought it a year ago. It has no buttons but i can solve this problem with a belt. Now the simple example: jeans and white t-shirt. The cute sequined shirt is a vintage piece from the flea market and i found the belt also there. The necklace was light pink but i couldn't use it with my clothes so i painted it to black.

Cardigan,jeans: H&M, Póló, Belt: flea market, Necklace: vintage + DIY, Boots: Dolcis










6 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik a pólód! Az öv pedig szuper ötlet összefogni a kardigánt vele, én is gyakran így oldom meg! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinosan áll ez a világos színű naci! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a pólód,meg így egyben jó ez az outfit :)

    VálaszTörlés
  4. Really love this cardi! Looks so versatile!

    VálaszTörlés
  5. awesome photos!!
    kisseS!



    Angela Donava

    VálaszTörlés