2012. november 12., hétfő

"Szegecses" ruha DIY

Van ez az egyszerű fekete ruhám, amit itt viseltem. Azóta ritkán volt rajtam, nem szeretem annyira az egyszínű fekete cuccokat. 


Nem tudom, hogyan, de álmomban ugrott be az ötlet, hogy végre jó helyet találok ezeknek a fémgyöngyöknek, amit erről a bolhapiacos Luisa Cerano pulóverről bontottam le (sőt, valójában abból a célból vettem meg a pulcsit is, hogy leszedem róla a gyöngyöket. Kb. 100 ft volt).


Igazából nem is szegecsekről, hanem felvarrható fémgyöngyökről van szó, azok közül is a gömbölyűeket találtam a ruhához legjobban illőnek.


És a végeredmény - ugye, így sokkal jobban néz ki? Végre van valami ruhám, ami az aktuális trendnek is megfelel. (Sajnos magamon nem tudtam most lefényképezni.)




És amit közben hallgattam: Eurythmics Live. A kedvenc együttesem :-)


8 megjegyzés: