2012. november 21., szerda

Still skirt time

Annyira nem sikerülnek a képek mostanában, amiket eltervezek... Tényleg nem tudom, mikor tudnék máskor fotózni, szóval addig a múltkori barna blézeres variációból mutatok még egyet: ezúttal sötétkékkel párosítottam. A szoknya még mindig marad, amíg nincs olyan nagyon hideg. Nekem ez a verzió most jobban tetszik, mint a blézer + bordó ruha.

Blézer: bolhapiac (Zara), Felső: bolhapiac (H&M), Szoknya: H&M, Nyaklánc: no name, Csizma: Dolcis
Fotó: Varga Dorina










14 megjegyzés:

  1. Nekem is jobban tetszik a kék verzió :)

    VálaszTörlés
  2. Így a képeket nézve nekem is jobban tetszik ezzel a sötétkékkel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos vagy most is.
    Imádom a kéket, így nálam a pólód és a szoknya alapból nyerő, de kifejezetten tetszik, hogy a szoknya kék/fehér csíkos.
    A nyaklánc is remek :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon csini :D

    ha van kedved kukkants be hozzám és nézd meg az első nyereményjátékom:
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Nagyon eltaláltad! :) Fogytál?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom... Mostanában elég súlyos lett a refluxom, szóval kb. semmit sem ehetek, csak natúr, párolt cuccokat.

      Törlés
  6. Nagyon csini, képeket nézve mintha nálatok sokkal jobb idő lenne, mint nálunk:D Én ősszel kaptam rá nagyon a ruhácskákra, nyáron valamiért hanyagoltam őket.

    VálaszTörlés
  7. huge pics. wow!
    this outfit is amazing. perfect mix of colours.

    VálaszTörlés
  8. Wunderschöne Farbkombination! Dunkelblau und Braun stehen dir sowas von gut ;).

    PS.Deine Kette gefällt mir so sehr, dass ich versuchen werde, sie nachzubasteln (DIY).

    VálaszTörlés