2012. november 9., péntek

Purple boyfriend blazer

Bár a boyfriend blézer ideje már lejárt, azért én nagyon szeretem ezt a fazont. Ezt a lila darabot a Renoválásban vettem még nyáron, gondolva a hűvösebb napokra. A lila sem annyira az én színem, nehezen tudom párosítani - általában szürkével vagy feketével veszem fel. Ehhez a szetthez is fekete nadrágot terveztem, de hogy ne legyen olyan kiszámítható, végül a farmer mellett döntöttem. Rohangálós szettnek pont megfelelt!

Blézer: turkálda (Primark), Tunika: bolhapiac (H&M), Öv: bolhapiac, Táska: Invito, Farmer: H&M, Cipő: kínai, Fülbevaló: vintage


Hopp, egy csöpp... az ereszről a nadrágomra, amint kiléptem.





7 megjegyzés:

  1. lovely look!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Hi, dear, really nice blog and great photos!!!
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)
    www.gvozdishe.com

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön ez a boyfriend fazonú blézer, de sajnos magamnak még mindig nem sikerült találnom!

    VálaszTörlés
  4. Pedig nagyon jól áll a lila! Tetszik a szetted:)!

    VálaszTörlés
  5. Huh hát én pedig biztos hordaném ezt a blézert, ha lenne ilyenem, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Jó ez a tunika, mondjuk a lila nekem sem a kedvencem.

    VálaszTörlés