2012. november 28., szerda

Grey november


Ha a hónapoknak színt kellene adnom, a november kapná a szürkét. Egyébként is egész hónapban olyan "szürke" hangulatom volt, elég sokszor nyúltam ehhez a színhez (még ha a bejegyzéseken ez nem is látszik). Itt egy példa arra, hogy a világos nadrágot sem kell feltétlenül a szekrény mélyére rejteni a téli hónapokban. Nincs sok nadrágom, úgyhogy ezt nem engedhetem meg magamnak. A világoskék jeggings-hez egy vintage blézert választottam, ami puha pamutból van, így felsőként is lehet hordani. Az Anyukámé volt, szoknya is van hozzá. Próbálom beilleszteni 2012-be, így jött a jeggings a képbe. A szettet az F&F peplum póló egészíti ki - bár egy kicsit bánom, hogy nem a sötétkéket vettem meg, a feketével is jól jártam: tényleg mindenhez megy és szinte bármilyen egyszerű ruhadarabot feldob a peplummal. Azt hiszem, most már értem ezt a peplum-őrületet!

Blézer és fülbevaló: vintage, Póló: F&F, Jegging: H&M, Cipő: Invito, Karkötő: DIY, Táska: no name

If i should connect to months colour i would choose grey to november. My mood is also so grey this month and i wore very often something grey. This is an example that you don't have to put light pants back to your closet in the cold months! I don't have many pants so i can't allow this to myself. I choosed a vintage blazer to my light blue jeggings: it was my mother's blazer and it has a skirt too. I tried to bring it to 2012 with the jeggings and with a black peplum shirt. I'm happy to bought this shirt, it look amazing with everything and now i think i can understand the "crazy for peplum"-thing!

Blazer and earrings: vintage, Shirt: F&F, Jegging: H&M, Shoes: Invito, Bracelet: DIY, Bag: no name






11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az összeállításod! Csini vagy benne :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy! :) Jól áll ez a szett (is) :) !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a szetted most is, mint ahogy mindig! :) A karkötő nagyon jól sikerült, remek ötlet :)

    VálaszTörlés
  4. great look! xo, Alma
    http://www.soulofashopper.com

    VálaszTörlés
  5. awesome bracelet!
    kisses!


    Angela Donava

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csinos voltál! Nekem is nagy kedvencem a fekete peplum felső, tényleg mindent feldob! A karkötőd nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Jó kis outfit, ami meg a szürkét illeti én egyre jobban szeretem :)

    VálaszTörlés