2012. november 5., hétfő

Checked dress

Kevés nadrágom van és azok sem a legjobb állapotban vannak - de hordhatok még elég nadrágot a télen, addig is próbálom kihasználni azt az időt, ami még nem annyira hideg a szoknyákhoz, ruhákhoz. Eddig ritkán próbáltam ki őket csizmával, de ezután többször fogom alkalmazni ezt a párosítást. A ruhát és a kardigánt is a bolhapiacon vettem, mindkettő H&M darab. Amikor legutóbb kint voltam, igyekeztem ősziesebb ruhákat keresni, szerencsére volt választék bőven a piacon (sőt, olyannyira, hogy a felénél inkább abbahagytam, nehogy túlköltekezzek). Hogy ne legyek túl szürke, egy piros táskával dobtam fel az összeállítást. A nyaklánc ötletét pedig itt találjátok.

Ruha, kardigán: bolhapiac (H&M), Csizma: Invito, Táska: vintage, Nyaklánc: DIY







11 megjegyzés:

  1. Csinos voltál ismét. Ez a kardigán jó találat volt! ;)
    Jó lett a hajad!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki ez a ruha! És jól néz ki csizmával is! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a kardigán! :) Én télen is szeretek szoknyát hordani, csak vastag harisnyával, vagy leggingssel párosítva, így a nadrágom szárát is megkímélem az esőtől és a latyaktól! :D

    VálaszTörlés
  4. great dress!
    lovely jacket!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez az összeállítás! :) Főleg a kardigánod!

    VálaszTörlés
  6. A kardigán nekem is nagyon tetszik:) Egyébként én érdekes módon télen kifejezetten szeretem a szoknyát, talán mert imádom a harisnyákat:)

    VálaszTörlés
  7. I love it from head to toe,honey!Have a great weekend;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    VálaszTörlés