2012. október 27., szombat

Sparkling shorts

Nemrég fogtam ki ezt a szuper kis sortot: nem is tudom, szegecsnek vagy strassznak nevezzem a díszeket, amik rajta vannak (a strassznak olyan negatív kicsengése van, de tényleg egyik kategóriába sem esnek bele). Úgy gondoltam, kipróbálom harisnyával még az ősszel. Egyszerű pulcsit vettem fel hozzá és ezt a DIY nyakláncot. Még mindig méltatlanul keveset használom az ékszereimet, pedig az ehhez hasonló pulcsikat remekül feldobja például egy nyaklánc. A pulóverekkel egyébként pont ez a bajom: szerintem nem annyira variálhatóak, ezt bővebben kifejtettem tavaly a Kardigán vs. pulóver című cikkemben. Elég kevés pulcsim van, inkább kardigánjaim és blézereim, de ebből a változatból, ami rajtam van, van egy sötétkék is és nagyon szeretem. Szívesen vennék még hasonlót, ha találnék - ezeket a bolhapiacon vettem. Ja, és végre levágattam a hajam megint!

Pulcsi: bolhapiac (H&M), Sort: H&M, Nyaklánc: DIY, Táska és cipő: no name

These shorts have some studded detail and i like them so much! I wore them with tights and wedge sneakers. My sweater is from the flea market and i have a navy blue one of them. I prefer cardigans instead of sweaters but i like this cut and i would buy more of this type. A simple sweater can look so good with a cute necklace! Like this DIY-piece, you can view it here.

Sweater: flea market(H&M), Shorts: H&M, Necklace: DIY, Bag and shoes: no name






15 megjegyzés:

  1. Mostanában én is inkább kardigán felé orientálódok:D A harmadik képről a nyolcvanas évek jutott eszembe (amit imádok):)

    VálaszTörlés
  2. Szeretem mert egyre merészebb vagy :)
    Nagyon tetszik az outfit!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vagány voltál, szerintem is egyre merészebb vagy, nagyon tetszik! :)
    Én is inkább kardigán párti vagyok, abból elég sok van, még pulóverből csak 1-2 darabom, de most nagyon szeretnék egy oversized pulcsit beszerezni! :)

    VálaszTörlés
  4. grea shorts!!
    like your necklace!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  5. Egyre szebb vagy Bogi! :) És nagyon jó ez az outfit! :)

    VálaszTörlés
  6. Jézusom Bogi! Nagyon durván jó ez a szett!
    Kötött dolgoknál inkább kardigán,a pulcsi fazon meg inkább pamut legyen.Nekem.

    VálaszTörlés
  7. Szuper összeállítás, az a nyaklánc pedig iszonyatosan jól néz ki. :)

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom az előttem szólókhoz,szuper ez az outfit!:)

    VálaszTörlés
  9. Nice blog ;)
    http://mademoizelle-eloise.blogspot.be/

    VálaszTörlés
  10. gorgeouuuus! ^-^


    ♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    VálaszTörlés
  11. Cute shorts, and I like your bag <3

    VálaszTörlés
  12. I love this from head to toe,honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    VálaszTörlés