2012. október 25., csütörtök

Rainbow shirt

A póló, ami már nincs meg, mert a tesóm lenyúlta :-) De neki tényleg jobban állt. Nemrég vettem az eisenstadt-i bolhapiacon, H&M-es. Szerintem olyan kis 80-as évek-beütése van, ezért is próbáltam ki jeggings-szel és wedge senakers-szel, sportosabb vonalon.
Még néhány bolhapiacos cuccal adós vagyok és ideje lenne a szekrényemet átrendezni az őszi-téli időszakra. Iszonyatos káosz van benne, de azt hiszem, most már tényleg nem reménykedhetünk a jó időben.

Póló: bolhapiac (H&M), Jeggings: H&M, Táska: vintage, Cipő: kínai
Fotó: Varga Dorina

The shirt that i don't have already. My sister "stole" it because she liked it. But she looks better in it like me, it's sure. I bought it in the flea market and it reminds me of 80s clothes so i tried it with wedge sneakers and jeggings in a sporty look. I need to show you some clothes of flea market and i have to make some order in my closet for the fall-winter time. There is a big mess but i think the weather won't be better so i take off my summer clothes.

T-shirt: flea market (H&M), Jeggings: H&M, Bag: vintage, Shoes: no name
Photo: Dorina Varga









A sütőtökön készültek az első próbafotók :-)

7 megjegyzés:

  1. Cuki, bár mostmár biztos fáznál is :) Most esett le, hogy egyszer én is voltam az eisenstadti bolhapiacon, igaz, csak futólag, de nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. habe das süsse shirt auch ... ich habe es früher so oft zum arbeiten (damals noch gastronomie) getragen, dass ich es an mir nicht mehr sehen konnte. ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a póló, bizti a tesód is cuki benne.
    Jaj én szerdán rendeztem át a szekrényem végre, mert nálam is nagy volt a káosz.

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a felső, majd néha lopd vissza, mert jól áll. :)

    VálaszTörlés
  5. awesome shirt and shoes dear! you look stunning and chic xx

    Letters To Juliet

    VálaszTörlés