2012. október 11., csütörtök

Oversize pastel

Lehet, hogy nem az én alakomra találták ki az oversize trendet, de annyira kényelmes! Elég hideg van Sopronban (és Bécsben is), őszi kabátom egyelőre nincs, de most még beérem a pulcsival is. Ebből van egy sötétkék változatom is, mindkettőt a bolhapiacon vettem, egyébként H&M-esek (sajnos mindenféle pólóm vonala látszik alatta :S). A cipőben már kicsit fázom, holnap készülök wedge sneakers-t venni. A nyakláncomat Eszternek köszönhetem, aki a gyönyörű Soie Essentielle ékszerek megálmodója - hasonló nyaklánc volt a nyereményjátékom tárgya is. Nem látszik annyira a képen, de púderrózsaszín, fehér és aranyszínű szálakból áll. Imádom!

Pulcsi: bolhapiac (H&M), Nadrág: H&M, Cipő: no name, Nyaklánc: Soie Essentielle 

Maybe oversize sweaters aren't for my figure but they are so comfortable! It's really cold in West-Hungary (and in Vienna too, i'm there very often) but i don't want to wear jackets yet. I have a navy blue of this sweater, both of them are from flea market (and they are H&M). I'm freezing in these shoes and i'm planning to buy tomorrow wedge senakers for autumn.
My necklace is from Soie Essentielle. The brand is designed by Eszter, she is very talented and i love her accessories so much. You can find her products on Facebook.

Sweater: flea market (H&M), Pants: H&M, Shoes: no name, Necklace: Soie Essentielle 





...és ezt azért, mert Kingának tetszett. (Magamra tekerve az óriás sálat...)
...just because Kinga liked this picture. I'm in an oversized scarf.


5 megjegyzés:

  1. a sál tényleg jól feldobja a szettedet. És igeni is lehet más színt is hordani,mint az agyon hypolt burgundit.(én nem szeretem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem a (nekem) bordót. De már tavaly és azelőtt is szerettem, mikor még nem volt trend. Inkább a mentától vert ki a hideg az idén, annyira bele volt zúgva mindenki, aztán lehet, jövőre senki sem fog már rá emlékzeni.

      Törlés
  2. Az utolsó kép tényleg szuper!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ay oversize trend, meg a póló szabásvonala is :)
    Itt is nagyon hideg van.
    és igen jó az uccsó kép!

    VálaszTörlés