2012. október 29., hétfő

Hussar jacket

Kedvenc kabátkám, ezúttal bézs nadrággal és barna, valamint arany kiegészítőkkel. Kár, hogy azóta leesett a hó és nem annyira aktuális a szett (és még van hátra egy egészen nyárias fotósorozat a Soie ékszeresből!), de azért bízom benne, hogy lesz még őszies idő és felvehetem párszor ezt a kabátot is. Alatta semmi extra, csak egy sötétkék felső volt.
Régebbi szettek ezzel a kabáttal: ittitt és itt. A korábbi posztokhoz oda is írtam, hogy eredetileg egy sima, záródás nélküli kabát volt, amire rávarrtam ezeket az arany zsinórokat. Azelőtt sokáig a szekrényben lapult és már majdnem ki is dobtam - jól tettem, hogy meggondoltam magam!

Kabát: bolhapiac/DIY, Felső: bolhapiac (H&M), Nadrág: H&M, Csizma: no name, Táska: Persona




12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kis összeállítás!
    Csinos vagy benne :)

    VálaszTörlés
  2. Jól áll nagyon a kabát! Ezzel a nacival pedig szuperül mutat! A csizmád pedig kell :D

    VálaszTörlés
  3. Hehe, ingyen kaptam a csizmát egy hastáncstúdióban, mert nem kellett senkinek, annyira magas volt :-) Először nem mertem elhozni, aztán gondoltam, ha meglesz még két hét múlva, akkor rám várt. És rám várt :-)

    VálaszTörlés
  4. Csinos vagy, mint mindig! Nekem a táska a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól tetted, hogy nem dobtad ki! Nagyon jó ez a kabát!

    VálaszTörlés
  6. cute jacket!!
    have a good day!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik ez az összeállításod is, a kabátodért pedig egyenesen odavagyok. :)

    VálaszTörlés
  8. Csinos vagy :) Nagyon tetszik a kabátod, annyira elegáns!

    VálaszTörlés
  9. die jacke ist atemberaubend schön! toller kauf.

    VálaszTörlés
  10. The jacket was meant for U :)

    Do check out my new post on MMM x H&M.
    ISSA TCHIEU

    VálaszTörlés