2012. szeptember 14., péntek

Vintage burgundy

Még nyár elején adta nekem a nagymamám ezt a cipőt, de még csak most avattam fel. Pont kapóra jött, hogy bordó (vagy burgundi, kinek hogy tetszik jobban), egyébként élőben sokkal bordóbb, mint amilyennek a képen látszik. A táska pedig a másik nagymamámtól származik, és tudom, hogy sokan nem szeretik, de én most direkt a cipőhöz akartam passzintani. Sőt, eredetileg nem is bordó kiegészítőket terveztem, csak véletlenül láttam meg a cipőt és úgy gondoltam, ideje kipróbálni kékkel. Tetszik ez a kombináció, biztosan fogom még alkalmazni.
Ja, és a bécsi H&M üzletekben egy csomó van még ebből a nadrágból, bár nem tudom, itthon milyen a kínálat, de sokan írtátok, hogy tetszik és nem találtátok meg. Hátha most...

Póló: H&M, Nadrág: H&M, Borítéktáska és cipő: vintage, Fülbevaló: bolhapiac

I got the bag and these shoes from my grandmother in summer. I'm so happy that they have burgundy colour, it's one of the biggest trends of fall '12. Maybe it's too matchy-matchy but i wanted to wear the burgundy shoes with burgundy clutch because they are both vintage pieces. Now the basic was the top and the pants in my outfit and i was searching some shoes and bag for them when i saw the burgundy shoes and i thought it will be perfect! This is a new colour-combo i've never wear: beige, burgundy and petrol blue.

Shirt: H&M, Pants: H&M, Clutch and shoes: vintage, Earrings: flea market




11 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos voltál! Minden nagyon tetszik! Hihetetlen, hogy milyen jó helyekről szerzed a ruháidat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a táska:) Jó a burgundi ezekkel a színekkel.

    VálaszTörlés
  3. dejó nagyijaid vannak:D iszonyatosan bejön a cipő és a táska is :$

    VálaszTörlés
  4. Nekem a felső tetszik nagyon, de nagyon! De a táska is nagyon jó, én vöröset feketével szeretem, mert sajnos sok színt nem bírok elviselni magamon:/ (rajtam ez a nadrág se állt sehogy:D) Majd elfelejtettem, élelmesen kinagyítottam a képet, a fülbevaló is menő:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik nekem is a táskád!:)

    VálaszTörlés
  6. Csinos összeállítás! nagyon jó ez a táskád! :)

    VálaszTörlés
  7. Hi! Nice look! Like mix colors!!!!!!!!!
    Have a nice day!!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  8. tolle clutch und tolle schuhe!

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    VálaszTörlés
  9. You are rockin' that vibrant blue top. How fun! And i love the burgundy clutch. Works perfect for your outfit ;)
    xo TJ

    VálaszTörlés