2012. szeptember 28., péntek

Sailor style top

Nyáron volt rajtam párszor ez a top, de még nem mutattam meg, csak egy haul-videóban. A Renoválás turkáldában vettem Pesten, Primark egyébként. Még nem tudom eldönteni, hogy ki vagyok-e békülve a hosszával, vagy sem, de farmerrel vált be eddig a legjobban. Meg a piros retró táskával :-)
A fülemben pedig dobókockás fülbevaló van, de annyira sütött a nap, hogy a közeli képek nem lettek jók - tudjátok, a szemműtét óta kicsit fényérzékeny vagyok és a fotózáson kívül soha nem veszem le a napszemüveget a szabadban.

I bought this Primark top in a thrifted store in Budapest. I wore it in summer but this is the firt time to show you it in an outfit. I find this top a little bit long but i think it looks the best with jeans - and of course with this vintage bag.

Top: thrifted Primark, Jeans: H&M, Bag: vintage from flea market, Sandals: vintage, Earrings: no name





9 megjegyzés:

  1. szeretem rajtad a magassarkú cipőket! jól nézel ki !!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hi! Nice dress and fabulous bag!
    Have a nice day!!!!!!!!!!!!!!!
    Kiss
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  3. Que bolso mas mono!me encanta la camiseta;)

    http://www.villarrazo.com/behindthestyling/

    VálaszTörlés