2012. szeptember 21., péntek

Neon green in autumn

Kicsit beteg voltam a héten, csak akkor mozdultam ki, ha nagyon muszáj volt, de akkor is igyekeztem jobban felöltözni. Ez is egy ilyen outfit volt, mikor beértem a városba, már nagyon melegem volt és meg is bántam ezt a kötött felsőt, de a saját érdekemben muszáj volt melegebb cuccokat felvennem. Felavattam a DIY-nyakláncot is. Nem tudom, miért, de szeretem a színkontrasztokat az öltözködésben (biztos, mert mérleg vagyok...), ezért egy sötétbarna vintage velúrtáskát választottam, amit már elég régen pakoltam tele, épp itt volt az ideje újra elővenni. A felsőt hol máshol, mint a bolhapiacon vettem, H&M ez is.

Felső: H&M, Nadrág: H&M, Nyaklánc: DIY, Cipő: no name, Táska: vintage

I was a little bit ill this week and i went out when it was just necessary and i tried to wear warm clothes like in this outfit. The weather was real hot and i minded to wear knitted shirt. I wore my DIY necklace at first time too! I like contrasts in outfits (i'm a libra...) so i choosed this dark brown vintage bag for my clothes. I used it ages ago! I bought the knitted H&M shirt at the flea market, it was brand new!

Shirt: H&M, Pants: H&M, Necklace: DIY, Shoes: no name, Bag: vintage







11 megjegyzés:

  1. Tiszta friss,üde ez a színösszeállítás.A nyaklánc nagyon jól feldobja az egyszínű szettet,jó választás :)

    VálaszTörlés
  2. Jól feldobod az őszt ezzel az outfittel és a kedvenc nyakláncom is ott van. :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon baró ez a felső, és a nyaklánc is :)

    VálaszTörlés
  4. Én is mérleg vagyok! :D Nagyon-nagyon tetszik a nyakláncod! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jó ez a felső, és a nyaklánc is :) És a változatosság kedvéért én is mérleg vagyok :D

    VálaszTörlés
  6. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    VálaszTörlés