2012. szeptember 24., hétfő

Jumpsuit - másképpen // Jumpsuit - in another way

Van ez a kis jumpsuit, amit 700 ft-ért vettem a H&M gyerekosztályán és miután már jumpsuit-ként volt rajtam többször, azon kezdtem el gondolkodni, hogyan tudnám kihasználni, hogy ne legyen unalmas. Itt, egy régi bejegyzésben önmagában viseltem, itt pedig egy fekete szoknyával kombináltam. Mindenképpen bő szoknya kell hozzá, mert hiába passzos, azért a gyűrődések eléggé látszanának egy szűkebb szoknya alatt. Most egy vintage kitűzővel dobtam fel, mert nem nagyon volt más kiegészítőm, ami jó lett volna hozzá. A szoknyát 5 éve vettem a Mangoban, nagyon szeretem, de mostanában elég kevés cuccomhoz passzolt és nem nagyon hordtam.  
 Szóval egy kis ötlet, hogy viselhetjük a látszólag egy funkcióval rendelkező darabot sokoldalúan. Már korábban viseltem ezt a szettet, de akkor túl sötét volt a fotózáshoz. Igaz, így se a legjobbak a képek, de már mindenképpen meg akartam mutatni, mert lassan aktualitását veszti, ahogy megyünk befelé az őszbe.

Jumpsuit: H&M, Szoknya: Mango, Cipő: Invito, Kitűző és táska: vintage

I bought this cute jumpsuit in H&M at the kid selection, it was about 3 euro. I wore it as jumsuit for many times and i was thinking how could i wear it in another way to be not boring. I tried it with a black skirt and now I'm wearing it with this silver skirt. It's from Mango and it's 5 years old and i wore it ages ago but i like it so much. I used a vintage pin, vintage clutch and grey shoes to the outfit.
So this is my little idea to wear a one-function-piece in versatile ways.

Jumpsuit: H&M, Skirt: Mango, Shoes: Invito, Pin and clutch: vintage






16 megjegyzés:

  1. Egyre vagányabb képeid lesznek,nagyon tetszik.
    Édi ezekkel a kis pöttyökkel ez a szett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Már majdnem meguntam magamat, inkább próbálok több energiát befektetni, de muszáj haladni a korral :-)

      Törlés
  2. Meseszép ez a szoknya! :) Nagyon jól nézel ki Bogi! :)

    VálaszTörlés
  3. Pretty woman!!!!!!!!!!!! I like your skirt!!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  4. Nekem a három közül ez a variáció tetszik a legjobban, nagyon kreatív vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. nem tudom hogy a rúzs teszi-e,de eszméletlen jók a fotók :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ebben az összeállításban tetszik eddig a legjobban! Nagyon csinos voltál! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó, és ötletes is :))

    VálaszTörlés
  8. nagyon szeretem ezt a kis pöttyöskét :)
    és igen az új blogod vhogy vagányabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megfogadtam, hogy többet nem fotózok a fal előtt. Addig nem hagyom békén a barátomat, amíg nem fotóz valahol máshol :-) még ha duzzog, akkor is!

      Törlés
  9. You're soo cute,honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    VálaszTörlés
  10. Annyira kis aranyos!!! A második képeden készt díva vagy:)

    VálaszTörlés
  11. Wonderful stitching on the skirt hem… I'm loving the very slight poof it gives between the waistband and hem. Very modern look!

    VálaszTörlés