2012. szeptember 2., vasárnap

Hogyan viseld? Leopárdmintás ruha I-II.

Már mindenki az őszi trendeket figyeli, pedig még javában tombol a nyár. Én most a köztes időszakra készülök fel ezzel az 5 részes összeállítással: hogyan viseljük a leopárdmintát? Nekem csak ez az egy leopárdmintás ruhám van, amit a nagymamám varrt 1999-ben - ezt próbáltam ki különböző kardigánokkal vagy blézerrel. Eleinte nagyon fantáziátlanul csak feketével és barnával mertem a leopárdmintát párosítani, de hála a külföldi blogoknak és street fashion oldalaknak, rengeteg inspirációt gyűjthetünk merészebb kombinációkról. Azért maradok (lehetőségeimhez mérten is) a kettő közötti határon - szerintem ezek a szettek abszolút vállalhatóak a mindennapokban. Nem akarom nagyon elhúzni, ezért most egyszerre két összeállítást posztolok. A képeket a kévéknél készítettük, így nem látszik a cipőm sajnos, de a háttér nagyon tetszett és mindenképp itt akartam fotózni (főleg, hogy kb. 500 méterre van a házunktól és nem kellett messzire cipelnem a cuccokat).

1. A Retró
Leopárd és mustár
Két éve már viseltem ebben a párosításban a blogon, amire senki sem emlékszik, így nem bukhatok le (most lebuktattam magamat :P). A kiegészítők természetesen mások.
Kardigán: H&M (bolhapiacról), Fülbevaló: Invázió, Cipő: kínai, Borítéktáska: vintage




2. A Modern
Leopárd és lazac
Soha nem jutott volna eszembe lazacszínnel párosítani a leopárdot, de szintén blogokon láttam jó példákat rá és megtetszett. A cipő ugyanaz, mint az előző szettnél.
Kardigán: H&M, Cipő: kínai, Táska és fülbevaló: no name





Ti hogyan viselnétek a leopárdmintát? 
Ha van javaslatotok, írjátok meg kommentben!

13 megjegyzés:

  1. Mindkettő szett imádnivaló :)

    VálaszTörlés
  2. A lazac színű kardigán egyszerűen mesés! :) A mustár is tetszik,de sajnos nekem ez a fazon nem előnyös.De Te csini vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a mustáros jobban tetszik egy kicsit,de a lazaccal sincs semmi bajom ám!

    VálaszTörlés
  4. A retró is tetszik meg a modern is :)
    most nem tudok választani.

    VálaszTörlés
  5. A mustáros összeállítás tetszik nekem jobban! Nagyon csinos és bájos! :) Én nem igazán vagyok oda a leopárdmintáért, talán egy ilyen kendőm van csak, de ebben az összeállításban nagyon tetszett! :)

    VálaszTörlés
  6. Eszembe nem jutott volna mustárral párosítani, pedig nagyon jól mutatnak együtt. :D Nekem amúgy nincs egy leopárdmintás ruhám se, most gondolkodok egy vékonyabb anyagú kardigán beszerzésén (http://www.ebay.com/itm/200737407417?var=500053297536&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649). Szerintem ez elég jól kihasználható lenne, mert elég visszafogott a maga nemében, de mégsem egy egyszerű, hétköznapi darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez tényleg jól néz ki! Szerintem megéri :-)

      Törlés
    2. Hú, ez tényleg jól néz ki! Szerintem megéri :-)

      Törlés
  7. A mustáros felsővel is tetszik,de jobb ha ki van gombolva! :)A lazacos felsővel pedig tökéletes! Nagyon jó ez a két szín együtt! :)

    VálaszTörlés
  8. az első a kedvenc,de kinyitott kabátkával! :) úgy az igazi :))

    VálaszTörlés
  9. Mind a kettő jól néz ki, de nekem az 1. a nyerő!!

    VálaszTörlés
  10. az első társítás különlegesebb, nagyon tetszik!
    A.

    VálaszTörlés
  11. dezenter leoprint ist eifach göttlich. auch diese varianten sind zum verleiben. bin ganz neidisch auf das kleid.

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    VálaszTörlés