2012. szeptember 12., szerda

Fények // Lights

Nemrég vettem ezt a felsőt a bolhapiacon, egyébként H&M-es és azt hiszem, azelőtt láttam is a boltban. Örülök az ilyen árusoknak, akik általában fiatal lányok és megvették a ruhát a boltban, de aztán mégsem hordták egyszer sem. Így ők is jól járnak, én is jól járok :-) A képen kicsit mások az árnyalatok, de természetes fénynél a táskám színe is jobban passzol.
Fotó: Varga Dorina

Felső: H&M (bolhapiac), Farmer: H&M, Táska: vintage, Cipő: no name, Nyaklánc: Bijou Brigitte








7 megjegyzés:

  1. Csini, mint mindig:) Tényleg csak rám nem jók a H&M-es farmerek:D Egyébként én olyan vagyok, mint a bolhapiacos lányok, csak én a megunt vagy nem annyira használt cuccaimat (főleg parfüm meg sminkcuccok) felváltva a két legjobb barátnőmnek szoktam adni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, de jó neked, nekem nincs senkim, aki átpasszolná a nem hordott ruháit, vagy ha mégis lenne, akkor általában kicsik rám :S

      Törlés
  2. Nagyon csini vagy! :) Jó téged famerben is látni! :) A cipőd különösen tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Ahh, de jól áll ez a szett *.* És eszméletlen jó a felső! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ez a felső:) Tényleg szuper dolgok vannak a bolhapiacon.

    VálaszTörlés