2012. augusztus 30., csütörtök

Safari dress

Ez a ruha az utóbbi idők talán legdrágább befektetése volt részemről - a maga kis 4700 Ft-jával. A soproni Benetton Outletben vettem, egyébként Sisley ruha. Szeretem, mert minőségi darab, jó a színe és az anyaga, kellemes nyári viselet. Kis hátránya, hogy a ráncolás a csípővonalra esik, emiatt derékövvel nem tudom hordani, mert nagyon furcsán néz ki. Tudom, hogy nagyon matchy-matchy ez a sok narancssárga, de most ehhez volt kedvem.

Ruha: Sisley, Táska és cipő: no name, Karkötők: bolhapiac, vintage

I love this Sisley dress so much. I bought it in the Benetton Outlet in Hungary. The colour is perfect and i love to wear it in summer. Maybe it's too matchy-matchy but I wanted to wear it today with orange accessories. I have just a little problem: i can't use belt for this dress because of the cut by the hips.

Dress: Sisley, Bag and shoes: no name, Bracelets: flea market, vintage




- Kicsit összegyűrtem a ruha egyik felét :S
- Csúnya a lábam, mert annyi szúnyogcsípésem volt és meglátszik a helyük :S
- A cipőnek teljesen elkopott a sarka, javíthatatlan, ki kell dobnom, de annyira szeretem!


Volt több kép is, de nem tudom, a fények nem kedveztek, vagy tényleg ennyire rossz a helyzet, de a szemeim még sminkkel is annyira karikásak, mintha bemostak volna nekem! A szemműtétem óta alig voltam a napon, gondolom, nem barnult le az arcom sem, és a sápadtság még jobban kiemeli a karikákat. Vagy???






10 megjegyzés:

  1. oh, mann, das ist ja einen krasse geschichte, die du da mit deinem ex-chef erlebt hast!!!
    ich freue mich, dass es dir gut geht :)

    tolles kleid!

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    VálaszTörlés
  2. Nekem kifejezetten tetszik ez a "sok" narancssárga, szerintem tök jól passzol a ruha színéhez. :) A cipőt pedig nekem sem lenne szívem kidobni, nagyon különleges darab. :)

    VálaszTörlés
  3. Óóó, nagyon nagyon jó ez a ruha, megérte a befektetést :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a ruha, és nekem is tetszenek a narancs kiegészítők hozzá! A karkötőid a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  5. Egy szafári ruci mindig jó választás, a nude magassarkú cipőddel nekem jobban tetszene :)

    VálaszTörlés
  6. Mi ez a sok negatív megjegyzés a saját posztodhoz?:O Bogi, olyan csodagyönyörű vagy, a ruha mesés és a narancssárga is illik hozzá:) A karikákat meg egye meg a fene...

    VálaszTörlés
  7. Nekem meg nem is olyan sok ez a narancs. Nem tűnik túlzásnak. :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon jól néz ki a naranccsal a ruha :)) Szép darab!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon tetszik ez a ruha. Tökre jól áll neked és jó, hogy ezzel az élénk színnel párosítottad. :)

    VálaszTörlés