2012. augusztus 20., hétfő

New beginning


Volt egy blogom, a Boglarkastyle. Feltörték, törölték - rossz akaratból, tönkretéve két és fél évi munkámat. Most nincs idegzetem elmesélni, mi történt, aki látta, amit a Facebookon kiírtam, az úgyis tud róla. 

Soha nem is találhatnék szebb napot az újrakezdésre, mint Anyukám születésnapját, augusztus 20-át. Ma lenne 58 éves.

Néhány változást tervezek, de egyébként a megszokott témákban - főleg divat, DIY - láthattok majd posztokat tőlem. Sajnos minden adatot elvesztettem a nyereményjátékommal, illetve a követőimmel kapcsolatban, de még azt sem tudom, egyáltalán kiket követtem én. Remélem, hamarosan vissza tudok rázódni, a nyereményjátékot pedig természetesen pótolni fogom!

No, hát akkor induljon a VGRV blog!


Anya a 70-es években

13 megjegyzés:

  1. örülök, hogy újrakezdted a történtek ellenére.
    anyukád gyönyörű nő volt, hasonlítasz rá:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó mind a két fotó :)
    és végre visszatértél, már nagyon vártam.
    Új blog, új kezdet!

    VálaszTörlés
  3. Csoda szép ez a képed! Örülök,hogy újra itt vagy!

    Hajrá :)

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy újra itt vagy!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek, olyan aranyosak vagytok! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örülök, hogy volt erőd újrakezdeni! :)

    VálaszTörlés
  7. uhh, erről lemaradtam :S örülök, hogy újból megtaláltalak :D

    VálaszTörlés
  8. Jó, hogy újra kezdted, már nagyon hiányoltalak!!!

    VálaszTörlés
  9. Jajj de jó, hogy itt vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Elmegyek egy hétre, és felborul a világ rendje... Sok-sok örömöt kívánok az új bloghoz, természetesen feliratkoztam! :)

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy csinálsz új blogot, sok sikert hozzá :)

    VálaszTörlés