2012. augusztus 23., csütörtök

Duett

Olyan nagy rohanásban voltam a Krisztivel való találkozónk előtt (épp akkor estem haza Pápáról), hogy azt sem tudtam, mit vegyek fel. Főleg, hogy előtte megírta, milyen ruhák jöhetnek szóba nála és én nem találtam semmi hasonlót a szekrényemben... Gyorsan felvettem az előző outfitet, majd bedobtam a táskámba ezt a fekete ruhát, gondoltam, ezzel nem lőhetek mellé :-)
Végül, ha már volt nálam még egy ruha, átöltöztünk és fotóztunk még egyet, ezúttal a soproni Deák téren.
A képeket a Boutique Blog készítette!

Szoknya: New Yorker, Top: Miss Store Sopron, Szandál: Zara, Táska: Betty Barclay
Bogi
Ruha: H&M (bolhapiac), Öv: bolhapiac, Fülbevaló és táska: vintage, Cipő: no name

We took another photoshoot with  Kriszti . I had another dress too so we decided to change our outfits and make more pictures. I choosed a black dress with nude accessories.
The photos were taken at Deak Square in Sopron.
Photos by Boutique Blog

Skirt: New Yorker, Top: Miss Store Sopron, Sandals: Zara, Bag: Betty Barclay
Bogi
Dress: H&M (flea market), Belt:  flea market , Earrings and clutch: vintage, Shoes: no name















6 megjegyzés:

  1. Nagyon csinik voltatok most is! :)

    VálaszTörlés
  2. Csinosak! Annyira passzol ez a fülbevaló hozzád:)

    VálaszTörlés
  3. Haven't visited your site in far too long - you look gorgeous as ever!!

    VálaszTörlés
  4. yeah, ihr beiden seht wieder super aus!

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    VálaszTörlés