2012. augusztus 27., hétfő

Cool blue

Végre egy kis lehűlés! Lehet, hogy sablonos, de nekem a nadrág + blézer + valamilyen póló vagy felső kombinációja a kedvencem, és alig várom már az őszt, hogy gyakrabban viselhessek hasonló szetteket. 
A blézeremet egy jótékonysági adventi bolhapiacon vettem, kb. 100 Ft-ért. Nagyon jó minőségű vintage darabot fogtam ki és a színe is szuper! A top pedig halványszürke, zöld, kék és nude mintákkal, H&M, de turkáldából való. A nyaklánc az Anyukámé volt és nemrég fedeztem fel, láttam hasonlóakat külföldi blogokon és örülök, hogy most én használhatom!

Egyébként úgy tervezem, hogy valószínűleg kevesebb lesz az outfit bejegyzések száma, de igyekszem jobb képeket és jobb összeállításokat hozni. Fáj ugyan, hogy elvesztettem az előző blogomat, de kicsit már úgy éreztem, nem tudok benne újat mutatni - annak ellenére, hogy sok új ötletem volt és a látogatottság is növekedett. Most szeretném megvalósítani az elmaradt ötleteket. 
Sok rossz történt velem mostanában, de igyekszem pozitívan szemlélni a dolgokat, mert a pesszimizmus semmire sem vezet... Azt hiszem, már elindultam a változás irányában :-)

Blézer és nyaklánc: vintage, Top: H&M (turkálda), Farmer: H&M, Cipő: Invito










10 megjegyzés:

  1. Nem is csoda, hogy a blézeres összeállítások a kedvenceid, mert neked nagyon jól állnak:) Irigy is vagyok ám rendesen ;) mivel én még mindig nem találok olyan blézert amiben jól érezném magam. De nem adom fel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tutkó a nyakláncod és jó lett ez a szetted is. Nekem is nagy kedvenceim a blézeres kombinációk,én előszeretettel húzom fel ruhákhoz is.
    Fel a fejjel,mindig csak megoldásban szabad gondolkodni és nem problémában.

    VálaszTörlés
  3. A blézer és a nyaklánc nagyon szuper! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a nadrág+blézer+póló kombó a kedvencem mostanában. Már alig várom, hogy az időjárás is kedvezzen ezeknek az összeállításoknak. :)

    Nagyon tetszik egyébként a szetted, a blézer színét különösen imádom. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem az ilyen összeállításokat! Egyszerű, de mégis annyira csinos tud lenni!
    Egyébként tényleg sokat segít, ha valaki pozitívan áll a dolgokhoz :)) Egy ideje én is pozitívan látom a dolgokat, sokkal jobb..:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó a szett, minden tetszik...Főleg a zakó én is vadászom ilyenre...Nemrég találtam anyukám szekrényében is egyet, ami még az övé volt, csak még egy kis DIY teendőm van vele :)

    VálaszTörlés
  7. zakó, nadrág örök kedvenc szett, csinos :)

    VálaszTörlés
  8. electric blue is made for you! tolles outfit!

    http://wardrobexperience.blogspot.de

    VálaszTörlés